17.2.11

swing time night night black and white n blue peoples:)

ημουν 9 χρονων και ακουγα ένα best των scorpions στα ακουστικα στο walk man στην καμπινα στο καραβι και δεν ειχα τιποτα αλλο εκτος απο μια μπαρπμι πολλες σοκοφρετες την εντεκατη εντολη της μπανανα μουσχουρη κι ενα γκρινιαρη κι οταν εμπαινε το in trance με επιανε μια απελπισια με τις κιθαρες και τα γκαζια και ελεγα πω πω πω πω πω μανουλα μου αι αι αι και στεναχωριομουν πραγματικα με τις κιθαρες και με επιανε το στομαχι μου και σκεφτομουν ποσο γαματο θα ηταν αν εκανα ενα κολπο και το ακουγανε ολοι μαζι οι ανθρωποι και πολυ δυνατα και μας φανταζομουνα  να συνεβαινε αυτο και να γουσταραμε τοσο τοσο τοσο και να το νιωθαμε ολοι μαζι. κι απο τοτε ενταξει μαλλον βρηκα τροπο να το κανω αυτο, οποτε μπορω να παθω οτι ναναι ησυχη και να μην παραπονιεμαι για τιποτα και να μη μου καιγεται καρφι για ο,τι αλλο προκυψει ποτε ε μικρο; ναι. και μετα ηρθε ο μημης να μου πει οτι δε μπορεις να εκβιαζεις το χορο. πρεπει να το πηγαινεις σιγα σιγα στο σημειο που θελεις πραγματικα να δωσει. 
αρχικα το πιστευα κι εγω αυτο, ηξερα και πως να το κανω. και συμφωνω, πρεπει να δημιουργησεις την καταααασταση για να ξεκινησει η κινηση ομως ειναι και θεμα τυχης, αμα εχεις ενα τσουρμο πιτσιρικες απο κατω, η κινηση ειναι σιγουρη. γερασα και η υπομονη μου χαθηκε. δεν μπορω να περιμενω μεχρι να βαλω τα γερα. μεχρι ποτε μπορεις να χανεις χρονο σε ηρεμα γκρουβ και γιατι; το ξερω οτι εχω αδικο. παιζεις για τους αλλους.
και κατι αλλο που εμαθα ειναι, οταν εχεις εφτα καλα τραγουδια στη θηκη μην περιμενεις να τα πεταξεις το ενα τωρα το αλλο μετα απο μιση ωρα για να σπασεις το χρονο. τα παιζεις χαλαρα και μετα αφου εχεις ερθει το πραγμα βρισκει το δρομο του. 
ολη αυτη η ιστορια που εχεις ακουσει ενα εκατομυριο φορες ειναι μια διαφημιση για το μημη που θα παιξει με το μημη στο swing την παρασκευη, για δευτερη φορα μετα απο πολυ πολυ καιρο. θα ηθελα να παω αλλα ισως και να ειμαι πτωμα. διαφημιση διαφημιση το μονο που θα κανω

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μαλάκα μου, άμα μάθεις ποτέ ορθογραφία πες μου γιατί έχω μεγάλα όνειρα για σένα...

angel, lurie είπε...

stella?